Meniaga Nampak Untung Saja? Sembang Lebih La!

on 5 February 2014


Sembang raya dengan kengkawan..
Kawan : Hang meniaga noh. Mesti duit banyak..Bila nak belanja ?
Aku      :  tak berapa nak dapat untung lagi ni..baru dok mula.
Kawan : Hissh, meniaga takkan tak buleh untung ? kata meniaga
Aku      :  (–_-)”
Topik dimulakan…
Aku : Ok, hangpa bagi RM20,000 sorang, kemudian dapat produk, nilai keseluruhan RM35,000. Nak buat tak business ni ?
Kawan 1 : Boleh untung ka ?
Kawan 2 : Biar betui untung sampai tera tu ?
Kawan 3 : tak kena tipu ka ?
Aku  : Wah, time aku ajak hangpa buat business, tahu pulak kira untung rugi, tahu pula tipu itu ini. Time aku meniaga, nampak UNTUNG ja ka ??
Ranking: 5

{ 2 comments... read them below or add one }

jamian sarif said...

semoga succes bro...teruskan berusaha...nanti dah kaya jangan luper gua kat sini..huhu


6 Feb 2014, 08:14:00 Reply To This Comment
hafizmd said...

hoho..kawan2 lagu ni...ada kat mana2...sabor jerlah

apapun, selamat berjaya bro!


6 Feb 2014, 09:56:00 Reply To This Comment

Post a Comment

Member Of Denaihati Network