Menarik Ke Fraser Hills?

on 3 February 2014

Aku sebelum ni memang tak pernah jejak pun ke Fraser Hills, ada juga aku dengar beberapa perkara tentang Fraser Hills ni.

Ada yang kata Fraser Hills ni berhantu, tapi aku tak dapat nak pastikan berapa peratus kebenarannya kerana aku pergi ke sana bukan untuk menjadi seorang detektif untuk menjejak entiti.

Mungkin benar dan mungkin tidak, biarlah terus menjadi rahsia dan rahsia.




Cuaca indah dan suhunya bagi aku tak berapa sejuk lah. It is normal. Cuma kalau korang yang jenis tak tahan sejuk walaupun sejuk tu sikit, make sure korang pakailah kasut. Bagi mengelakkan kaki korang mengalami kekejangan luar biasa(ok, ini sje aku tokok tambah).

Bila aku perhatikan keadaan sekeliling, masyarakat yang hadir tak ramai dan korang boleh bergambar sepuasnya tapi aku tak pasti kenapa hanya kedai cenderahati je yang buka.

Bagi korang yang nak mengabadikan kenangan, silakanlah bergambar puas2, tapi jika nak mencadangkan lokasi ini sebagai bulan madu, bagi aku ia tak berapa sesuailah kerana kurang tempat yang menarik.

Apa-apa pun, Fraser Hills ni bagi yang belum tiba ke sini lagi, anda boleh datang ke sini untuk melawat dan menikmati cuaca yang sejuk di atas bukit. Tapi tidaklah sesejuk genting highland atau genting highland.

Aku dah sampai sini, korang bila lagi?



Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Member Of Denaihati Network