Belia Di Selangor Tak Boleh Pakai?

on 4 February 2014

Aku tak boleh nak nafi setiap negeri memang ada macam-macam jenayah. Kes rogol,kes rompakan, kes senjata api,kes dadah dan lain-lain.


Nak kata aku ni baik takdelah baik sangat, biasalah dulu aku pun dah lalui zaman remaja yang penuh dengan pelbagai cubaan dari segi emosi dan fizikal.

Aku adalah seorang anak jati negeri Selangor dan sudah pasti aku nak menafikan yang belia di Selangor tak boleh pakai!.

Baru-baru ni aku telah dapat jemputan khas untuk berkongsi pandangan dan cadangan untuk menyelesaikan dan membantu serba sedikit isu belia berkaitan dasar pembentukan dasar belia di Selangor.

Belia di Selangor ni boleh dibangunkan dengan lebih efisyen, dari segi pembangunan ekonomi, peluang kerjaya ini aku akan sentuh sikit.

Mana yang manfaat, ikut. Tak suka tegur, takde hal, aku boleh terima cadangan dan pandangan korang.
Ranking: 5

{ 1 comments... read them below or add one }

hafizmd said...

Terbaiklah! Ada platform, gunalah sebaiknya. Benda baik kita follow, benda buruk kita sama2 tegur =)

p.s- camne bro? ni semalam ni..ok tak?


6 Feb 2014, 10:00:00 Reply To This Comment

Post a Comment

Member Of Denaihati Network