Rumah Berhantu Seksyen 2 Berwajah Baru

on 27 March 2014

Rumah yang pernah dikatakan berhantu di seksyen 2 yang bertempat Shah Alam pasti korang pernah baca cerita  mengenai rumah ini.

Bermacam-macam teori dan versi bersepah di Google.
Korang boleh lah rajin2kan kan diri untuk cari cerita ni.

Hari ni aku singgah kejap ke rumah berhantu seksyen 2 untuk melihat sekali lagi keadaan rumah.
Kali terakhir aku pergi pada tahun 2013 dengan kawan-kawan aku yang lain. Masa tu pukul 3 pagi.

Tapi kali ini keadaan wajah rumah ini telah berubah. Aku tak tahu dan tak pasti siapa yang jaga rumah tu sekarang apa yang aku tahu keadaan rumah ni  semakin bertambah baik dari segi penjagaan luaran.





Jika dilihat dari gambar diatas, keadaan rumah dijaga dengan rapi oleh seseorang, tapi yang menjadi kemusyukilannya adakah benar rumah ini berhantu? Kenapa dibiarkan kosong macam tu je?

Terus jadi misteri........



Ranking: 5

{ 3 comments... read them below or add one }

cik lisa said...

kawasan rumah kemas elok je, tapi sunyi, tingkap semua tertutup rapat, aiii aii, haha


27 Mar 2014, 15:19:00 Reply To This Comment
KiD said...

tu laaaa kan. nak masuk malam2 karang orang kata nak pi merompak pulak.. hohohoho


1 Apr 2014, 16:01:00 Reply To This Comment
iLuvTour said...

ada orang rajin bersih kan.. uhuhu nak buat filem baru la ni kot.. http://iluvtour.com


5 Apr 2014, 15:05:00 Reply To This Comment

Post a Comment

Member Of Denaihati Network