Jalan - Jalan Di Fraser Hill!

on 30 January 2014

Perancangan last minute sebenarnya. Bila balik dari kerja dalam pukul 5 pagi siap kemas apa semua. Timbulah perancangan yang tak dirancang.

Family Trip ke Fraser Hills. Khabarnya disana kawasan keras jugaklah tapi tak berapa pasti sejauh mana benarnya.

Aku bukan nak cerita pasal cerita hantu di Fraser Hills, cuma aku nak kongsi kat korang serba sedikit sepanjang perjalanan aku ke sana melalui jalan lama.

Jika nak diikutkan nak melalui jalan biasalah, disebabkan nak elak kesesakan punya pasal, kasi redah lah itu jalan lama.

Bila lalu jalan lama ni, pening lalat jugak. Boleh aku cakap laluan ni lebih berpusing dari laluan nak ke genting highland. Pergi ikut laluan ni, balik pun ikut laluan ni.

Tiba di suatu tempat yang aku sendiri tak tahu apa namanya, ada 1 lokasi tasik bagi aku kira cukup cantik. Kalau korang jenis kaki bergambar atau suka kan seni fotografi, ini salah satu lokasi yang korang boleh terjah.




Perjalanan makan masa lebih kurang dalam 2 jam jugaklah dari Kuala Lumpur. Tips untuk korang bagi yang nak elak kesesakan yang teramat, sila keluar awal pagi.

Next entry aku akan share apa lokasi menarik yang korang boleh terjah di Fraser Hills.
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Member Of Denaihati Network